♥Assalammualaikum ♥My Name is Nurul Fatehah Bt. Hasdriyzam ♥Just want to share with you about my life.
|✿ selamat datang ✿|

Khamis, 10 November 2011

saya ditag oleh ASNIZA :)

Assalamualaikum readers..
ok,, firstly nk ucap tima kasey kat ASNIZA sbb sudi tag nma saia..
tapi soe la yer, saia ta boley nak tag kat oqang,sbb bz nak SPM ny..

k la.. nk jwab all her question ny

1~Nama Samaran
 #tiey,tehah,fatehah,kakak,tiah,teh..


2~suka pergi mana?
#ta taw la... byk sgt tmpat y best.. :)


3~Benda terakhir yang anda beli menggunakan duit anda sendiri?
 #bawu ja td bli baby oil johnson,kpas muka,pemadam,pen,pensel

4~Senaraikan lagu yang anda suka dan selalu dengar
 #just the way u are,mean,moves like jagger,take over

5~ 5 benda yang korang sayang sangat-sangat dalam hidup anda?
#buku rujukan,jam tgn pmberian auntie & boyfie,album kngan,contact lens,my diary

6~anda suka kumpul koleksi apa dri dulu smpai lah sekarang?
#rasanya ta suka kot

7~benda yang anda idamkan tp masih belum tercapai?
#DSLR camera ♥

8~buah kegemaran anda?
#Epal ,anggur,pear,mango n so on..

9~lagu apa yang berada di blog anda?
#It will rain, nnty nk ubah lg laa..

10~apakah aktiviti anda sebelum tidur?
#~pi bilik aiq, tgk tb sat

11~tempat yang teringin nak p melancong?
#~Pulau Sipadan :)


itu saja laa..  papai..

Khamis, 3 November 2011

rasa macamm...

Assalamualaikumm..

tataw nak ckp apa?
chat ka?
rasa mcm bengong ja mlm ny..
nak SPM dah..
nak qaya haji dah..
hehe..

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA ..

tu ja nk ckp.. :) mntak maaf..
k la.. bye!