♥Assalammualaikum ♥My Name is Nurul Fatehah Bt. Hasdriyzam ♥Just want to share with you about my life.
|✿ selamat datang ✿|

Jumaat, 6 Januari 2012

err.. KEJA.. pening!



Assalammualaikum..
HELLO!
huh, da besawang blog aku..
lama kot tak hapdate,.
yala.. sebok keja..
bukan sibuk study weyh..
ya,,. totally aku nak cita pasai tmpat kja aku..
keja apa.. ? wat waffle ng , corn, aiskrim mcm2 tu ja..
da dua mggu aku keja.. ee.. ta laqat la..
Ya Allah.. tuhan ja taw.. customer byk y mcm ERRR..
tataw nak kta laa..
ari tu, aku kna customer.. makcik mana tah ! sumpah! aku mcm nk plempang !huh
SABAQ jaa..
dya ckp dya staf kat ctu,pastu dia kata aq wat qeja mnyebai.. huh!
agak2 la makcik,.. law saia mnyebai.. conpem smpai mati tak boh dah ais kat makcik oi!
mcm2 karenah oqang aku tgk kat ctu..
pesyen eksyen ta kna gaya..plek doh!.
haa,..
sesungguhnya wey..
STUDY lebih BAIK daripda KERJA!
2 ja aku ley ckp... tp nak wat cmna,
men ng tadak duet keja jugk la aq ny..n ssungguhnya, aku  TAK RINDU pakwe aku.. :(
ta rindu zaman sekolah ng dya.. BYE..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan