♥Assalammualaikum ♥My Name is Nurul Fatehah Bt. Hasdriyzam ♥Just want to share with you about my life.
|✿ selamat datang ✿|

Rabu, 25 Januari 2012

Wang Kelian-Bukit Ayer

                                    
Hai,
OK, for chinese... GONG XI FA CAI! ta terlambat lagy en?
tataw nk update apa.. tules ja apa pon,.
tapi qasa kempunan nak menaip plak malam ny..
Aqiny aku puasa ganti :)
syiok, ta penat..
back to da tittle..
qasanya da telewat update ny.. aku p wang kelian 22 aqi bulan aqi tuu..
wah, bes la jugak,... buat kali kdua, tp harem ta bli apa pon.. ayah bg 50 lgsong ta terusik..
hehe.. makngah n fmily, yang n paklang.. paksu je tak ikot kami.. dia tu memang, kalau ng awek,
MEQELA, ngan family, HAMPEH.. my super duper granny pon p jgak.. bkan tatw, beli payong ng mop ja
tok aku tu.. dah la panas.. tp bes kan klaw ada gmbar, buley tunjok.. ahaha,, riak japgi.. takda arr,kamera rosak.. apa pon ta boleh buat,, kesian .. tggu DSLR.. hehe,.. duit pon tataw dok celah mna..
k, pastu.. pkoy 5.30 cm tu kami bertolak p bukit ayaq, sggah solat kat masjid PADANG MELINTANG ..
pelik kan,,..tataw la melintang kot mna ..HAHA..kmi smpai bukit ayaq tu pkoy 6 lima minit camtu.. aku dok meqalet dok pikiaq nk mdy ka.. dak las kali mndy gak.. huh, mcm na la oqang pkai legging y ketat tu en.. aku pakai suaq fit tu pon qasa mcm oqang dok tgk aku.. even pkai tbaju laboh n brtudong.. bukan nak ngata org, aku pon sama jaa.. tp qasa , SERIES,.. ta selesa.. dah la aku gmok,.. gagah jugak bjalan katop ng beg tang betis n paha uh..ee.. MALU terok, jean ketat boleh gagah g..huh, tataw la.. dosa saja aku buat,.
yala.. back to da story .. adek aku y fom 3 tu lmas,. nak mati kot dya tu.. p2 excted sgt trjun truih... smpai oqang tolong.. haeyy.. dah la dalam.ayah aku pon muka cuak jgak la.. da la time magrib.. mcm2 ley.. jadi.. pastu kami balek laa..tok aku bg rambutan sepastik kt budak y tolong adwk aku.. tuu.. haa.. hat tu aku qasa mcm dlm tibi plak.. lawak...hehe , adek hmpir mati, aku gelak.. k la..jahat ..aqiny deypa p LANGKAWI tggai aku ,aku p qejaa.. k laaaa.. papai .. :)


                                                   Tumblr_lyc6hhmppz1qafc06o1_1280_large

p/s: muka tensyen ta leh p LANGKAWI ;(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan